tiistai 12. marraskuuta 2013

Elsa, Bambi ja minä

Läski sai uuden lelun, kuten edellisessä tekstissä mainitsin. Ihana bambi-Ambit. Rekisteröi kiltisti kaikki säälittävät urheiluyritykseni. Jos vaan painan oikeita nappuloita, hittolainen. Rekisterissä on jo 1 viiden ja 1 kolmen sekunnin treeni kun näpelöin vääriä nappuloita ja deletöin tietysti sen oikean. Oikeesti, olen minä treenannut!
 Nyt se kuitenkin tapahtui virallisesti, myin pois huonekaluja Elsan treinerin tieltä. Tässäpä päivänä muuana hikoilimme vain minä, Elsa ja bambi. Ja Juoksija-lehti, joka taisi saada kohtalaisen kosteusvaurion.

Elsa ja uusi look, huomaa hymiömatto


Niin, mitä maratooniin tulee niin otin ja palkkasin koutsin! Homma alkaa mennä ammattimaiseksi, mutta ainakin olen turvallisemmalla maaperällä siihen nähden, että saatan jopa päästä maaliin! Tyhmempiäkin asioita on tullut tehtyä ;) Nyt kun vielä saan bambiin tallennettua oikeat treenit, eikä 3 ja 5 sekunnin virhepainalluksia. Oppia ikä kaikki :)

Lisää hölmöilyjä tämän linkin takana: http://www.movescount.com/members/TriElli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti